Premis de la Setmana de la Ciència 2019

26Novembre, 2019
Premis de la Setmana de la Ciència 2019

El divendres 22 de novembre s’han lliurat els premis als alumnes que han presentat les millors experiències durant la Setmana de la Ciència. Al llarg de tots els cursos de l’ESO els estudiants han tingut l’oportunitat de preparar un experiment i presentar-lo, en grups de fins a tres persones, davant els seus companys. Els més ben valorats pels alumnes i els professors han rebut un diploma i un val per material escolar.

Els guanyadors d’aquesta edició han estat, a 1r d’ESO, els equips formats per Anás El Habchi, Àlex Riera Madrid i Lluc Sarra Masdeu, per una banda, i per Mariona Estorach Barberà, Laura Igual Albiol i Júlia Jordà Barrachina, per altra; a les imatges, acompanyats per la professora de Biologia i Geologia Jahel Tomàs.

A 2n d’ESO han estat guardonats els equips formats per Pol Gil Pino i Jordi Solé Gavaldà i per Juan Gabriel Rivera Díniz, Mohamed Sahnoun i Guillem Sánchez Matamoros, amb la seva professora de Física i Química Maria Prieto.

A 3r d’ESO, acompanyats del professor Josep Benavent, el guanyador ha estat Martí Ramos Montañés, així com l’equip format per Maria Idiarte Martí, Maria Rangel Luna i Nora Roiget Muria.

I a 4t d’ESO, amb el professor de Biologia i Geologia Vicent Ramiro, l’equip de Maria Díez Gallego i Júlia Socoró Reverter i el de Manel Méndez Alcántara i Nicole Vásquez Quinteros.

A tots i totes, enhorabona i seguiu amb les vostres inquietuds científiques!