L'herència de la nova cançó a Amposta

22Octubre, 2019
L'herència de la nova cançó a Amposta

El passat dia 17 d'octubre, alumnes de 3r d'ESO van recitar a la Biblioteca Comarcal Sebastià Juan Arbó d'Amposta, dins del marc de les XIV Jornades de les Lletres Ebrenques, els seus poemes reivindicatius, acompanyats a la guitarra per Enric M. Els textos formen part del projecte que duen a terme els Departaments de Llengua Catalana i Literatura, Llengua Castellana i Literatura, i Educació Visual i Plàstica. A l'acte, l'alumnat va poder gaudir amb les explicacions del periodista i escriptor Joaquim Vilarnau.