Què són i com es gestionen les espècies invasores? Objecte d'estudi de l'alumnat que participa en el programa Erasmus +

Què són i com es gestionen les espècies invasores?  Objecte d'estudi de l'alumnat que participa en el programa Erasmus +
12Octubre, 2019

El passat dimarts 8 d'octubre, van venir del Parc Natural del Delta de l'Ebre a fer-nos una xerrada als grups de tercer d'ESO A i B dins del programa Erasmus+. La temàtica de la xerrada era sobre les espècies invasores, una de les principals amenaces sobre la biodiversitat del nostra Delta. El proper 22 d'octubre recollirem més informació amb una visita al Delta de l'Ebre organitzada conjuntament amb el Parc Natural.

Mireia Palos