Premis Extraordinaris de Batxillerat 2019

22Juliol, 2019
Premis Extraordinaris de Batxillerat 2019

Els alumnes de l'Institut Ramon Berenguer IV, Manel Garcia Díez i Joel Reverter Lainez, han guanyat els Premis Extraordinaris de Batxillerat.

Els Premis Extraordinaris de Batxillerat estan destinats a aquells alumnes que treuen una qualificació final de batxillerat igual o superior a 8,75 perquè es presentin a les proves que es convoquen a tal fi.

Es poden inscriure els alumnes que:

• hagin cursat i superat els dos cursos de batxillerat,
  • hagin finalitzat els ensenyaments de batxillerat a Catalunya en el curs 2018-2019, i
  • hagin obtingut una qualificació mitjana de tot el batxillerat igual o superior a 8,75.

Aquest guardó proporciona als alumnes els avantatges següents:

• El reconeixement explícit en el seu expedient acadèmic.
  • L’exempció de les taxes universitàries per al primer curs (d’acord amb el decret que cada any fixa els preus dels serveis acadèmics a les universitats públiques de Catalunya).
  • Un curs ordinari (de setembre a juny) gratuït en una escola oficial d’idiomes de Catalunya.
  • L’estada en un centre de recerca o institució relacionada amb el camp d’interès de l’alumne/a.
  • La possibilitat de participar en els Premis Nacionals de Batxillerat.