Silvestre Bel Arasa guanya el Premi de Recerca de Batxillerat Ciutat d'Amposta

1Juliol, 2019
Silvestre Bel Arasa guanya el Premi de Recerca de Batxillerat Ciutat d'Amposta

El treball ‘Postfranquisme a Amposta: 40 anys del primer Ajuntament democràtic’, de l’alumne de l’Institut Ramon Berenguer IV Silvestre Bel Arasa ha estat reconegut amb el Premi de Recerca de Batxillerat Ciutat d’Amposta, que enguany arriba a la dotzena edició. El premi es va entregar el divendres 28 de juny al saló de plens de l’Ajuntament d’Amposta. L'acte fou presidit per la regidora de cultura, Inés Cid, qui felicità l'alumnat participant, posà èmfasi en la qualitat dels treballs i animà en continuar pel camí de l'esforç que suposa la recerca.

Aquest reconeixement, que entrega l’Ajuntament d’Amposta i l’Institut d’Estudis Comarcals del Montsià, està dotat amb 400 euros i l’edició del treball en format llibre. El treball que enguany s’ha reconegut fa una descripció i anàlisi d’aquell primer mandat democràtic a l’Ajuntament d’Amposta després de l’etapa franquista. El treball fou dirigit per la professora del Departament de Geografia i Història de l'Institut Ramon Berenguer IV, Àngela Ptarch.

El Premi de Recerca de Batxillerat Ciutat d’Amposta vol reconèixer aquells treballs de recerca sobre aspectes relacionats amb Amposta, la comarca del Montsià i les Terres de l’Ebre. Enguany s’han presentat un total de set treballs.