XX Edició de l'Exposició del Batxillerat d'Arts

20Juny, 2019
XX Edició de l'Exposició del Batxillerat d'Arts

Avui hem inaugurat la XX Edició de l'Exposició del Batxillerat d'Arts de la promoció 2017-2019, per primer cop en l'escenari privilegiat del Museu de les Terres de l'Ebre. L'acte ha començat amb els parlaments institucionals a càrrec de la Directora de l'Institut Ramon Berenguer IV, Lucrècia Bernaltes Tenesa; del professor i tutor Rafael Haro. En representació de l'alumnat ha parlat l'alumna Neus Curto; hi ha assistit el Director del Museu, Àlex Farnós. La cloenda de la inauguració ha anat a càrrec de la regidora de Serveis Socials i Comerç, Susanna Sancho Maigí.

El professorat del Departament de Visual i Plàstica (Josepa Balcells, Francesc Escriche, Núria Àrias, Lara Bel i Cinta Alegre) han agraït les felicitacions dels assistents, entre els quals també estaven les famílies dels artistes.

Tots hem fet elogis al talent artístic i creatiu del nostre alumnat i els hem engrescat a desenvolupar la seva sensibilitat. Els hem desitjat molts èxits. Els minuts musicals els ha protagonitzat l'alumna Alícia Menning, amb la interpretació d'una peça bellíssima d'Amy Winehouse.

L'exposició estarà del 19 al 26 de juny. Us deixem unes fotografies de la inauguració