DIPLOMES A L'AULA OBERTA

15Juny, 2019
DIPLOMES A L'AULA OBERTA

El passat dijous 13 de juny, al saló de plens de l’Ajuntament d’Amposta es va efectuar el lliurament dels diplomes de pràctiques a l’alumnat de les dues Aules Obertes de la població d’Amposta, ubicades a l’ Ins. de Tecnificació i a l’ Ins. Ramon Berenguer IV.

L’acte fou presidit per la regidora d’ensenyament i cultura, la senyora Inés Martí, que va donar la benvinguda a tots els assistents i va destacar la importància del projecte quant al desenvolupament de la iniciativa i l’autonomia personals dels nois i noies que es formen en els espais on fan les pràctiques. A continuació, el senyor Adam Tomàs, alcalde de la localitat, va agrair la participació a totes les parts implicades, tutors i tutores de pràctiques, professorat de l’ institut i alumnat. A més, Tomàs va subratllar la idea que els estudis són molt importants i que, per tant, han de seguir formant-se en allò que més els agradi. A continuació, es va procedir al lliurament dels diplomes, que certifiquen l’aprofitament de dues-centes hores de pràctiques laborals.

Els i les alumnes de l’Aula Oberta del nostre centre, durant aquest curs 2018-2019,  han estat fent les pràctiques a les dues llars d’infants d’Amposta, La Sequieta i La Gruneta, al Museu de les Terres de l’Ebre i a les consergeria de les escoles Mestre Agustí Barberà i Miquel Granell.

A l’acte també van assistir, amb l’objectiu d’acompanyar l’alumnat, algunes tutores de pràctiques; Àngela Pitarch, coordinadora pedagògica del nostre institut; i Rosa Royo, tutora de l’Aula Oberta.