QUÈ TENEN EN COMÚ? POESIA I MÚSICA S.XVI-XVII

6Maig, 2019
QUÈ TENEN EN COMÚ? POESIA I MÚSICA S.XVI-XVII

Amposta, 3 de febrer de 2019. L'orquestra de cambra de La Lira Ampostina, dirigida per Fernando Serena, juntament amb l'alumnat de 3r ESO han estat els protagonistes d'aquesta tercera edició del recital poètic que assumeixen ambdos institucions i que s'estrenà per primer cop el 23 d'abril de 2017.

El projecte sorgeix el 2016, quan l'Institut Ramon Berenguer IV i La LIra Ampostina, decidim col·laborar en un recital on poesia i música convisquin de forma equilibrada. El Departament de Llengua Castellana i Literatura, amb les professores Rosa Cugat i Maria Gallego, coordina QUÈ TENEN EN COMÚ? Aquest any han estat el centre del projecte la poesia i la música del Renaixement i del Barroc. Les veus de Garcilaso de la Vega, Fray Luís de León, Góngora, Quevedo, Calderón de la Barca han omplert un escenari acompanyades de la música de Vivaldi, Telemann, Händel, Monteverdi.

La posada en escena de l'alumnat de 3r ESO A i B i de l'orquestra de cambra ha delectat l'auditori. Enhorabona! Us deixem amb algunes de les imatges que ens va deixar la interpretació.

L’ Institut Ramon Berenguer IV, com sempre, situa la cultura i les arts al centre dels seus projectes.