LES VI JORNADES LITERÀRIES HOMENATGEN FEDERICO GARCÍA LORCA

27Abril, 2019
LES VI JORNADES LITERÀRIES HOMENATGEN FEDERICO GARCÍA LORCA

El dimecres 10 d'abril, les VI Jornades Literàries portaren a escena el taller "Matinal Lorquiana", interpretat per l'Associació Cultural Lorquianes. El taller recreà la música i la poesia, el llenguatge del dolor i de l'amor a través de les paraules i obra del poeta Federico García Lorca.

Dinamitzà el taller l’actriu Fuensanta López, responsable del procés de preparació de les actrius, entre les quals es troben alumnes i ex-alumnes del nostre Institut. La força escènica de Lorquianes va reviure en l’alumnat la profunda passió per la paraula i la vida que sentia Lorca.

L’Institut Ramon Berenguer IV situa, com sempre, la cultura i les arts al centre dels seus projectes.