UN PASSEIG PER TÀRRACO

10Abril, 2019
UN PASSEIG PER TÀRRACO

El passat dia 2 i 3 d’abril, el departament de Ciències Socials, va organitzar una sortida amb l’alumnat de 1r d’ESO a Tàrraco Romana.

L’alumnat acompanyat, per professorat del departament, va visitar el museu arqueològic de Tarragona (situat provisionalment al port) on van observar diferents escultures, peces de ceràmica, mosaics,... de l’època, mentre el guia ens endinsava en el món romà.

Posteriorment ens vam traslladar a l’amfiteatre, on van poder gaudir d’una de les edificacions romanes que forma part del conjunt arqueològic de Tàrraco.

En arribar a les aules, hem estat i estem  treballant el tema de Roma a partir de tot el que vam observar i escoltar a  la sortida.