LA RÀPITA ACULL EL FÒRUM D'ESCOLES VERDES 2019

2Abril, 2019
LA RÀPITA ACULL EL FÒRUM D'ESCOLES VERDES 2019

L'alumnat ambaixador del Projecte Escoles Verdes de Secundària a les Terres de l'Ebre va tenir una cita, aquest cop, al municipi de La Ràpita el dijous 28 de març. La delegació fou rebuda per Immaculada Obiol, inspectora d'Ensenyament a les Terres de l'Ebre; Antonio Suárez, director de Territori i Sostenibilitat i Josep Caparrós, alcalde de La Ràpita.

La trobada va tenir lloc a l'Institut Els Alfacs i, posteriorment, es varen desplaçar al Parc de Garbí.

L'acció ambiental que ens va aplegar fou: Projecte plàstic 0 per a l'estudi de microplàstics a les platges com a servei comunitari.

Us adjuntem les fotografies que ens va deixar el dia, amb la nostra ambaixada mediambiental (alumnat de 3r d'ESO acompanyats de Mari Luz López i Neus González, unes crack!!!).