21 de març, DIA MUNDIAL DE LA POESIA

2Abril, 2019
21 de març, DIA MUNDIAL DE LA POESIA

El nostre institut va participar en la celebració del Dia Mundial  de la Poesia organitzat per l’Ajuntament d’Amposta i la FECOAM.

El dijous 14 de març pel matí, l’alumnat de 2n ESO va fer una penjada de cartells elaborats per ells amb poemes il·lustrats de Vicent Andrés Estellés, per diferents comerços de la ciutat que s’havien adherit a la celebració de la jornada.

Des del dia 18 al vestíbul del centre tenim exposats poemes que altres grups del centre van elaborar : 1r, 2n i 3r d’ESO i alumnat de la optativa de visual de 4rt d’ESO.

El dijous dia 21 per la tarda, un grup de 6 lectors de 2n d’ESO van recitar poemes acompanyats per la guitarra de Jesús Pescador de Teatro de los Navegantes. Van visitar 6 establiments que els van rebre amb molta gentilesa i amabilitat.

Podeu trobar vídeos de la lectura poètica als comerços al facebook “A la vora, pla de dinamització comercial d’Amposta”

Felicitem a l’Ajuntament i a la FECOAM per aquesta iniciativa!