ARRANCA UNA NOVA EDICIÓ DEL FÒRUM JOVE 2019

2Abril, 2019
ARRANCA UNA NOVA EDICIÓ DEL FÒRUM JOVE 2019

Fins a 22 universitats de tot Catalunya, Andorra i Castelló han mostrar els seus estudis al 4t Saló de l’Ensenyament de les Terres, dins del #FòrumJove19, que està tenint lloc del 27 al 30 de març. La Universitat Politècnica de Catalunya, la Universitat Autònoma de Barcelona, la Salle, l’Institut Químic de Sarrià, la Universitat Abat Oliba, la FUB Universitat de Manresa o la Blanquerna seran algunes de les universitats que per primer cop se sumaran a les que ja han participat en anteriors edicions com la Uned, la UOC, Euses, la URV- Campus Terres de l’Ebre o la Universitat Jaume I de Castelló. Serà el dia 27 de març, quan el #FòrumJove19 es convertirà en un espai idoni per conèixer tota l’oferta formativa d’aquestes universitats.

Al #FòrumJove19 s’ha mostrat també l’oferta formativa de diferents centre de formació de secundària del territori; així com també tot allò que ofereix Amposta i el territori quant a ocupació i emprenedoria i habitatge.

Els dies 27 i 28 han tingut lloc l’exposició les xerrades i tallers sobre temes com l’emprenedoria, la redacció de currículums, la motivació, la cerca de feina, la marca personal o l’habitatge públic; a més de servei d’assessorament personalitzat en habitatge i en ocupació als estands de l’Ajuntament d’Amposta.

El dia 27 hi va haver la II Trobada de Professors de les Terres de l’Ebre, amb diferents taules rodones. El dia 28, al matí, hi haurà la VI Trobada d’Empreses amb alumnes. Divendres 29 s’ha programat una nova edició de l’Imagine Challenge Amposta, amb alumnes de més de 16 anys.

Teniu més informació a https://www.ampostajove.cat/forumjove19