VII JORNADES DE RECREACIÓ HISTÒRICA "ELS ROMANS ENS VISITEN"

5Abril, 2019
VII JORNADES DE RECREACIÓ HISTÒRICA "ELS ROMANS ENS VISITEN"

Amb les VII Jornades de Recreació Històrica revivim alguns dels episodis més representatius i, alhora, recurrents de la Cultura Clàssica. Avui han començat les primeres activitats "Els Romans ens visiten" amb el taller "Déus i Deesses" a l'Escola Miquel Granell impartit per alumnes de 4t d'ESO: Daria Torta, Alba Moreno, Ainhoa Balada, Ainhara Roque i Xijunjie Zhao.

A ESARDI ha tingut lloc la primera sessió de cal·ligrafia romana impartida pel cal·lígraf Keith Adams. En aquest taller han participat alumnat de l'Escola d'Art i del Batxillerat d'Arts de l'Institut Ramon Berenguer IV.

En la realització d'aquestes jornades participem l'Institut Ramon Berenguer IV, l'Escola d'Art, l'Ajuntament d'Amposta, el Museu de les Terres de l'Ebre i l'Antena del Coneixement de la URV.

Dimecres 3 d'abril els alumnes de 4t d'ESO, Marta Grau, Marta Encontrado. Núria Campos. Martina Planes, Mariona Borja, Daria Torta, Alba Moreno, Ainhoa Balada, Ainhara Roque i Xijunjie Zhao, han donat continuïtat als tallers d'època romana a les escoles Soriano Montagut i Sagrat Cor.

A la façana fluvial, s'ha dut a terme el taller de cal·ligrafia .

Dijous 4 d'abril, hi ha planificades visites guiades al "Castell d'Amposta, porta de l'Ebre" per veure les restes d'aquest assentament ibèric. El guiatge és a càrrec dels Serveis Educatius del Museu de les Terres de l'Ebre.