MOBILITAT INTERNACIONAL ERASMUS+

21Març, 2019
MOBILITAT INTERNACIONAL ERASMUS+

L'alumnat de 2n d'ESO ha fet, aquesta setmana, un recorregut pels paisatges del nostre delta. Aquesta activitat forma part del projecte Erasmus + PACTES entre el nostre institut i el collège Louis Pergaud del nord de França (Normandia). Vam visitar primer l'Ecomuseu de Deltebre, després vam anar des de la desembocadura fins a Riumar a peu i finalment vam fer observació d'ocells a les llacunes de la Tancada i l'Encanyissada. Gràcies a les explicacions molt interessants dels monitors de L'escola del Parc, vam aprendre a distingir els diferents ambients del Delta així com la seva flora i fauna. L'activitat segueix a les aules on preparem amb els nostres professors unes presentacions per explicar tot el que hem après sobre el nostre Delta als estudiants francesos.