JORNADES DE PORTES OBERTES

20Març, 2019
JORNADES DE PORTES OBERTES

El divendres 29 de març s'inicia el període de preinscripció dels Ensenyaments de Secundària Obligatòria. Dijous 14 de març va tenir lloc la primera sessió de Portes Obertes de l'Institut Ramon Berenguer IV. En aquesta ocasió ens van visitar l'alumnat de 6è de l'Escola Consol Ferré. L'alumnat va participar dels tallers preparats als laboratoris de Ciències (Biologia, Geologia, Física i Química); dels espais d'Arts, de Tecnologia, de la Biblioteca, de Música, del Gimnàs.

Dimarts 19 ens visitarà l'alumnat de l'Escola Soriano Montagut, i serà dimecres 20, el dia que ens visitaran l'alumnat de l'Escola Miquel Granell.

Dijous 28 a les 19h ens visitaran les famílies.

Us adjuntem la fotografia de la primera visita. Ara ja tenim fotografia de l'alumnat de 6è de l'Escola Soriano Montagut.

Dimecres 20 de març ens han visitat l'alumnat de 6è de l'Escola Miquel Granell. Us adjuntem la fotografia.