DIA INTERNACIONAL DE LES LLENGÜES MATERNES

6Març, 2019
DIA INTERNACIONAL DE LES LLENGÜES MATERNES

El passat 27 de febrer, l’alumnat de l’Aula d’Acollida va participar en la commemoració del Dia Internacional de la Llengua Materna que se celebra cada any a la biblioteca Sebastià Juan Arbó d’Amposta.

Núria Muñoz, tutora de l’AA, va comentar al públic assistent la diversitat lingüística i la riquesa que presenta el grup d’alumnat nouvingut. Posteriorment, tres alumnes van recitar i van cantar en la seua llengua.

Paral·lelament als centres educatius de la ciutat, es van presentar diverses experiències,  una de les quals va tenir com a protagonista el TR de Jose Gabarri, tutoritzat per Rafel Haro, L’evolució del poble gitano. Una part del treball detallava la influència del caló en el nostre lèxic, així com la pèrdua de parlants.