L'AMPA obsequia l'alumnat d'ESO amb una samarreta

19Desembre, 2018
L'AMPA obsequia l'alumnat d'ESO amb una samarreta

Avui L'AMPA de l'Institut ha obsequiat l'alumnat de 1r d'ESO amb un regal ben especial. Es tracta de la samarreta del Berenguer, dissenyada pel nostre alumnat. La música, la ciència, la tecnologia, la literatura són les protagonistes de la nostra samarreta. Tot un seguit de dibuixos que simbolitzen la creació del coneixement.

Us acompanyem la notícia amb una galeria de fotografies amb l'alumnat de 1r d'ESO.