La Primera Gala d'Ensenyament a Amposta

10Desembre, 2018
La Primera Gala d'Ensenyament a Amposta

En el marc de la Fira de Mostres d'Amposta, s'ha celebrat la Primera Gala de l'Ensenyament. La Gala ha guardonat 148 alumnes de Cicles Formatius, Graus Universitaris, Màsters i Estudis Superiors en Música i Dansa, amb els Premis a l'Excel·lència als Estudis.

S'ha entregat la publicació del Premi de Recerca de Batxillerat Ciutat d'Amposta. L'alumna Júlia Barberà Tena ha rebut 5 exemplars de la publicació del seu Treball de Recerca "Escolarització d’un infant al·lèrgic alimentari a Terres de l’Ebre".

L'Acte ha estat presidit per l'alcalde d'Amposta, el Sr. Adam Tomàs, i la regidora d'Ensenyament i Cultura, la Sra. Inés Martí.