Mites i llegendes sobre la nostra salut

7Desembre, 2018
Mites i llegendes sobre la nostra salut

Cristina Rey Reñones, infermera, investigadora i professora del Departament d’Infermeria de la Universitat Rovira i Virgili, ha oferit als nostres alumnes de Ciències de 4t d’ESO i Batxillerat la conferència Mites i llegendes sobre la nostra salut. Amb un format molt dinàmic i atractiu per als estudiants, ha plantejat preguntes sobre l’alimentació, la higiene corporal i hàbits saludables, hàbits tòxics, pràctiques sexuals i exercici físic, que els alumnes han contestat de forma anònima a través dels seus mòbils. A partir de les respostes s’ha evidenciat el bon nivell general de coneixements per part de l’alumnat i s’han identificat algunes errades conceptuals que han servit d’esquer per parlar de la nostra salut. Una manera molt propera de tractar un tema que afecta a tothom i que ha despertat l’interès i la participació de l’alumnat, i que ha format part de la programació d’activitats per a la Setmana de la Ciència del Departament de Ciències Naturals.

orologi replica