Celebrem el Sant Jordi 2024

25Abril, 2024
Celebrem el Sant Jordi 2024

Vam començar el matí de la diada d'aquest Sant Jordi amb el lliurament dels premis dels concursos literaris convocats pels Departaments de Llengua Catalana i Literatura, Llengua Castellana i Literatura, Llengües Estrangeres i el Premi Carme Peris al millor punt de llibre convocat pel Departament de Visual i Plàstica.

Volem destacar que en l'edició d'aquest Sant Jordi 2024, els punts de llibre han tingut com a tema central els 70 anys del nostre Institut; perquè heu de saber que aquest curs 2024-2025 el Ramon Berenguer IV celebrarà el seu 70è Aniversari.

El nostre alumnat de l'APS va muntar parades de llibres a l'entrada del centre. Qui va passejar per les parades va poder adquirir el seu llibre de Sant Jordi per 1€.

Al final del matí vam escoltar els nostres convidats i convidades fent lectura en veu alta de l'obra del poeta nascut a Burjassot, Vicent Andrés Estellés, Premi d'Honor de les Lletres Catalanes (1978) i de les Lletres Valencianes (1984), commemorant el centenari del seu naixement.

Vam donar per acabat el matí amb el regal d'una rosa.