Intercanvi de llibres per Sant Jordi 2024

24Abril, 2024
Intercanvi de llibres per Sant Jordi 2024

El dia 23 d'abril l'alumnat de cicles de l'institut Ramon Berenguer IV d'Amposta va organitzar un acte per celebrar la diada de Sant Jordi. Els estudiants van engrescar-se en una activitat pensada per fomentar la cultura i l'amor per la lectura.

L'activitat consistia en un intercanvi de llibres, però amb un toc personal: cadascun dels participants portava un llibre el qual s'havia llegit i compartien la seva història i significat amb la resta d'alumnat. Així, no només es va produir un intercanvi de llibres, sinó també un intercanvi d'experiències i emocions literàries.

Amb la sala plena de murmuris de pàgines i rialles, els estudiants es van convertir en narradors, transportant als altres a través de les pàgines dels seus llibres.

Aquesta celebració va anar més enllà de les expectatives i va fomentar un ambient de cultura i aprenentatge mutu que perdurarà en la memòria dels participants com un record d'aquest Sant Jordi 2024.