Benvinguts i benvingudes a l'Institut Ramon Berenguer IV - Amposta

Ens plau donar-vos la benvinguda a la pàgina web de l’Institut Ramon Berenguer IV i compartir amb tots unes breus reflexions sobre els nostres objectius, estratègies d’actuació i la nostra raó de ser.

Quan parlem de l’Institut Ramon Berenguer IV, parlem de més de 60 anys dedicats a l’ensenyament i a la cultura de les nostres terres. En el transcurs d’aquest període hem mantingut la fidelitat als nostres orígens amb una voluntat d’innovació, d’actualització i d’excel·lència i, sempre, amb l’objectiu d’oferir al nostre alumnat i a les seves famílies una sòlida formació de qualitat en l’àmbit humà i acadèmic.

Institut Ramon Berenguer IV Amposta

El nostre Projecte Educatiu té entre els seus objectius: facilitar i promoure la implicació de les famílies en l’evolució acadèmica i personal de l’alumne; planificar i fer seguiment de les actuacions per atendre la diversitat; prioritzar l’aprenentatge de les competències bàsiques; potenciar la lectura en totes les àrees i matèries com a instrument de l’aprenentatge; millorar la cohesió social; promoure activitats d’actualització científica, humanística i artística; obrir i millorar la interrelació de la nostra comunitat educativa amb el seu entorn.

La nostra oferta educativa abasta l’Educació Secundària Obligatòria, el Batxillerat, el Curs d’Accés als Cicles Formatius de Grau Superior i els Cicles Formatius de Grau Mitjà i Superior. Som centre de suport de l’Institut Obert de Catalunya per al Batxillerat i per al Curs d’Accés als Cicles Formatius de Grau Superior.

Entre tots els estudis som anualment aproximadament 800 alumnes i un equip docent i d’administració i serveis de 80 professionals.

Per acabar, ens agradaria posar èmfasi en les persones, perquè som les persones les que amb el nostre compromís, esforç, confiança, entusiasme i responsabilitat hem convertit l’Institut Ramon Berenguer IV en un centre referent a les nostres comarques en l’àmbit educatiu.

Us convidem a conèixer la nostra web.