Lliurament dels XXII Premis Ramon Calvo

29Abril, 2024
Lliurament dels XXII Premis Ramon Calvo

El dijous 25 d'abril es va celebrar a l'Institut de Deltebre la XXII edició dels Premis Ramon Calvo als millors treballs de recerca amb l'artista ebrenca Cristina Jobs com a convidada d'honor.

La nostra alumna Paula Denisa Bonchis va guanyar el primer premi en la categoria de ciències i tecnologia amb el seu treball "de la Impressió 3D a l'aspirina: el camí cap a les gominoles medicinals" tutoritzat per Josep Albiol amb una dotació de 500 euros.

Violant Rallo Baldrich alumna del batxillerat d'arts va ser guardonada amb el premi al millor cartell "els mèrits dins del Delta de l'Ebre" que promocionarà l'entrega de premis en la seva propera edició  amb una dotació de 200 euros.

Enhorabona a les nostres alumnes guanyadores per la seva excel·lència!