Presentació de "Lo Somni del Coet"

29Abril, 2024
Presentació de "Lo Somni del Coet"

El diumenge 21 d'abril es va presentar al Molí de Rosquilles a Masdenverge el llibre "Lo Somni del Coet" de Miquel Ramos Roiget que ha sigut il·lustrat pel nostre alumnat de primer i segon de batxillerat d'arts com a situació d'aprenentatge de dibuix artístic.

Les il·lustracions seleccionades per al llibre han sigut les de Andy Cucura, Natàlia Garcia, Judith Garriga, Idoia Gasparín, Julen Miravete, Maiol Miró, Manel Pérez, Laia Pons, Violant Rallo, Paula Tanase i Martina Trecco.

Durant l'actes es va fer lectura de fragments de l'obra a càrrec dels membres del Club de Lectura de la Biblioteca de Masdenverge i es van exposar els dibuixos de la portada i l'interior del llibre a càrrec de Fiona Doncaster i els alumnes de l'Institut Ramon Berenguer IV.

Enhorabona a l'autor i a tots els nostres alumnes participants!