Ciència i Tecnologia en Femení al Parc Científic

4Desembre, 2018
Ciència i Tecnologia en Femení al Parc Científic
Autor : Admin Ramon Berenguer

Aquest dimarts una trentena d’alumnes de 3r d’ESO han visitat el Parc Científic de la Universitat de Barcelona amb els seus professors de Ciències Josep Benavent i Gaspar Lloret. Allí han participat al projecte Ciència i Tecnologia en femení per promocionar les Ciències, la Tecnologia, l’Enginyeria i les Matemàtiques (STEM, per les seves sigles en anglès), especialment entre les xiques, amb l’objectiu de fomentar la seva incorporació a aquestes disciplines. A tal efecte han escoltat la xerrada d’una estudiant de doctorat i han fet una visita guiada a l’exposició Mujeres que cambiaron el mundo. A continuació han fet el taller científic Bacteris transformats: biomedicina amb transgènics, en el que han fet una transformació bacteriana i han carregat un gel d’electroforesi, guiades per dues joves investigadores. Aquesta visita forma part de la programació d’activitats del Departament de Ciències Naturals amb motiu de la Setmana de la Ciència.

replica orologi