#100tífiques 2023

14Febrer, 2023
#100tífiques 2023

Aquest divendres 10 de febrer la investigadora en biofísica Irina Pi Jaumà ha tingut una trobada a la sala d’actes amb l’alumnat de primer d’ESO de l’Institut Ramon Berenguer IV, com a part de la iniciativa #100tífiques, amb motiu de la celebració, l’11 de febrer, del Dia Internacional de la Dona i la Nena a la Ciència. No només ha explicat la seva trajectòria acadèmica, sinó que també ha parlat dels interessos i motivacions que l’han portada a desenvolupar una carrera científica. La sessió ha despertat l’interès de l’alumnat, que ha tingut l’oportunitat de fer-li preguntes i veure en ella un mirall i un model a seguir.

Teniu més informació al següent enllaç.