Artivisme feminista: Art i activisme social

21Novembre, 2022
Artivisme feminista: Art i activisme social
Autor : Admin Ramon Berenguer
L'alumnat de Primer i Segon Batxillerat d'Arts ha realitzat una sèrie d'activitats a les matèries de Projectes artístics i Disseny al voltant de la setmana del 25N, Dia Internacional per l'Erradicació de la Violència vers les Dones. Les violències sexuals invisibilitzades i naturalitzades, els estereotips de gènere i l'empoderament de la dona són alguns dels eixos sobre els quals han girat les obres dels nostres alumnes inspirades en l'art urbà, fent servir l'art com a eina de transformació social i activisme pel canvi de la nostra societat. Lemes reivindicatius, grafismes i paraules amb doble sentit, que juguen amb la ironia i ens fan reflexionar.
Podeu veure les seves propostes als plafons de l'entrada al nostre centre.
Fem de l'art una eina per la lluita per la igualtat!