Acte de Lliurament de Diplomes a l'Aula Oberta

20Juny, 2022
Acte de Lliurament de Diplomes a l'Aula Oberta
Autor : Admin Ramon Berenguer

Un any més per aquestes dates, l’alumnat de l’Aula Oberta del nostre institut assisteix a l’acte de tancament de les pràctiques laborals, un projecte de diversificació curricular implementat a 4t de l’ESO.

El divendres 10 de juny, al saló de plens de l’Ajuntament d’Amposta, es va efectuar el lliurament dels diplomes de pràctiques als nois i noies del nostre institut i als de l’Institut Escola Agustí Barberà.

L’acte fou presidit per la regidora d’educació, la senyora Núria Marco, que va donar la benvinguda a tots els assistents i tot seguit va donar les gràcies a totes les parts que fan possible aquest projecte. A continuació, el senyor Adam Tomàs, alcalde de la localitat, va reiterar l’agraïment a tutors i tutores de pràctiques, professorat i direcció dels centres educatius i sobretot a l’alumnat. A més, Tomàs va remarcar la importància d’aquest recurs en tant que afavoreix la permeabilitat dels instituts en les diferents dependències i serveis de l’ajuntament d’Amposta.

Els i les alumnes de l’Aula Oberta del nostre institut, durant aquest curs 2020-2021,  han estat fent les pràctiques a la  Llar d’Infants La Gruneta, a la Biblioteca Comarcal Sebastià Joan Arbó, a les consergeries de les escoles Consol Ferré, Soriano Montagut i Agustí Barberà, a l’Oficina de Turisme i a la secretaria de l’Institut Ramon Berenguer IV. Sara Monserrat, dels serveis educatius del consistori municipal, fou l’encarregada de cridar un a un tot l’alumnat que amb molt d’entusiasme rebé els diplomes corresponents.

A l’acte també van assistir, amb l’objectiu d’acompanyar l’alumnat, algunes tutores de pràctiques; Lucrècia Bernaltes, directora del nostre institut;  i Rosa Royo, tutora de l’Aula Oberta.

Quanto è importante l'elemento a otto facce nel design della serie BVLGARI Octo?audemars piguet replica Risposta: la serie è prende il nome dall'Octo in lingua latina. Il nuovo cronografo Octo L'Originale, lanciato nel 2019, presenta una cassa in acciaio con rivestimento DLC nero con contorno e dettagli in oro rosa 18 carati. La lunetta è fusa con una base ottagonale in oro rosa e acciaio rivestito in DLC nero. Il quadrante ottagonale grigio scuro è incastonato a mano con indici delle ore in oro rosa per accentuare ulteriormente la geometria della cassa di 41 mm di diametro. Oltre all'indice centrale e alla scala, il quadrante è decorato anche con un sottoquadrante nel classico layout 3/6/9 e un datario tra le 4/5. Attraverso il fondello in vetro zaffiro,breitling replica è possibile ammirare il movimento a carica automatica BLV328 Velocissimo splendidamente decorato, che è stato migliorato rispetto al leggendario movimento cronografo Zenith Zenith El-Primero. Questo cronografo moderno e lussuoso è abbinato a un cinturino in caucciù nero per un look complessivo coerente.Fake Cartier