Anem a la ràdio!

19Abril, 2022
Anem a la ràdio!
Autor : Admin Ramon Berenguer

Ràdio Amposta ha entrevistat Majda Loumar i Neil Casanova, alumnes de 3r ESO A, i dues persones usuàries del Servei de Rehabilitació Comunitària de la Fundació Pere Mata Terres de l'Ebre, el dimarts 19 d'abril, amb l'objectiu d'explicar com ha estat el servei comunitari APS Treballem amb el Pere Mata d'aquest curs, interromput durant els dos anys de pandèmia.

Les dues parts han coincidit a remarcar la importància de trencar l'estigma que envolta aquelles persones que pateixen un trastorn mental i han explicat què valoren més de la seua experiència: l'empatia recíproca generada durant les diverses sessions a partir del joc (les bitlles, a la plaça Mari Chordà) i la destresa en la construcció d'objectes a partir del reciclatge. Repetirien el servei un altre cop!

Escolteu l'entrevista al següent enllaç.

Swiss watch brand HUBLOT has presented us with many exquisite works with artistic, classic and trendy design characteristics. During this year's Basel Show,aaa replica watches Hublot and artist Marc Ferrero launched a new Marc Ferrero Big Bang One Click watch. There are two versions of Turquoise and Coral Red, each limited to 50 pieces.replica hublot Let's enjoy one of these watches together.