Dia Internacional de les Matemàtiques

18Abril, 2022
Dia Internacional de les Matemàtiques
Autor : Admin Ramon Berenguer

El 14 de març es celebra el Dia Internacional de les Matemàtiques. La tria d’aquesta data no és atzarosa. Aquest mateix dia és el dia del nombre perquè la data s’escriu com a 3/14 en el mon anglosaxó.

L’objectiu de la jornada és reivindicar la utilitat de les matemàtiques per a millorar diferents àmbits de la vida i afrontar els reptes actuals.

El departament de matemàtiques del nostre institut va organitzar una sèrie de treballs sobre el nombre .

L’alumnat de 1r i 2n ESO va representar el skyline de la ciutat, una ciutat en la que l’alçada dels edificis va seguint els valors dels decimals del nombre. Aquesta activitat es va fer conjuntament amb el professorat de visual i plàstica.

L’alumnat de 3r ESO va fer pòsters digitals sobre diferents temàtiques relacionades amb el nombre: origen, història, curiositats, ...

L’alumnat de 4t ESO va fer poemes escrits en pilish, un estil d’escriptura en què la longitud de les paraules segueix l’ordre dels dígits del nombre π. Aquesta activitat es va fer amb la col·laboració del professorat de llengua catalana i llengua castellana.

The watch has a "one-click" quick-change strap system,replica vacheron constantin which can be easily replaced with a crocodile or rubber strap at the touch of a button. The leather strap is decorated with "Marc Ferrero" pattern,luxury replica watches while the coral red crocodile leather strap is lined with the same color stitched rubber strap, matching the mood with the clothing, showing the contemporary style of women's fashion.