L'alumnat de CF assisteix a una xerrada de l'Institut Guttmann

19Gener, 2022
L'alumnat de CF assisteix a una xerrada de l'Institut Guttmann

L'alumnat de Cures Auxiliars d´Infermeria i d´Higiene Bucodental han assistit a una xerrada d´Andreu Castro, dins del programa de prevenció d´accidents "Game Over" organitzat per l´Institut Guttmann. L'alumnat ha pogut apropar-se al dia a dia de les persones amb lesions medul·lars i prendre consciència de les principals causes que provoquen accidents de trànsit en els joves. Una xerrada força útil i interessant impartida per Andreu donant la seva experiència personal i fent-nos adonar-nos dels riscos al volant i que, en alguns casos, es poden previndre.