Dos alumnes de l'Institut Ramon Berenguer IV són guardonades a la desena edició dels premis IDECE

16Gener, 2022

Laia Cabré Navarro i Júlia Rebull Chavarria han estat guardonades en la desena edició dels premis IDECE. Amb el treball titulat "El tractament de les aigües residuals", l'alumna Júlia Rebull Chavarria, tutoritzada pel professor del Departament de Ciències Josep Albiol, ha guanyat el 4t premi, valorat en 500€. El tercer premi, valorat en 700€, ha estat adjudicat a l'alumna Laia Cabré Navarro pel treball d'investigació "Tortosa entre mar i muntanya: evidències", dirigit pel professor del mateix departament Josep Benavent.

Els premis IDECE tenen per objectiu fomentar i impulsar la projecció de les comarques ebrenques i alhora reconèixer la creativitat i esforç de l’alumnat de Batxillerat i Cicles Formatius de Grau Superior que presentin treballs elaborats amb una qualitat de continguts, anàlisi i aprofundiment suficientment acreditats per esdevenir un projecte coherent i d’interès social que permeti conèixer millor la realitat i les perspectives de futur de les Terres de l’Ebre.