Alumnat de l'INS Ramon Berenguer IV lliura mascaretes a Creu Roja

18Març, 2021
Alumnat de l'INS Ramon Berenguer IV lliura mascaretes a Creu Roja

La presidenta de Creu Roja Amposta, Tere Reche, i la voluntària Nerea Casanova van rebre un total de 125 mascaretes destinades a les persones usuàries de l'entitat per part de l'alumnat de 3r d'ESO que efectua el Servei comunitari.

L'alumnat ha reflexionat sobre la necessitat d'usar-les com a mesura preventiva i les ha estat confeccionant durant el primer trimestre i bona part del segon.

L'acte de lliurament, celebrat el passat 24 de març, va evidenciar l'esforç de tota la comunitat per millorar la situació de vulnerabilitat de moltes famílies provocada per la COVID-19.

Grup impulsor APS