Nadal solidari amb la Marató

11Desembre, 2020
Nadal solidari amb la Marató

Catalunya, com la resta del món, està vivint un dels moments més difícils i incerts dels darrers temps, provocat per la pandèmia del coronavirus SARS-coV2, amb greus conseqüències per a la salut dels ciutadans. En aquesta situació la marató de tv3 es dedica a divulgar, informar i sensibilitzar sobre la Covid-19, des de l'Institut ramon Berenguer IV d'Amposta ens sumem com cada any a la Marató per a recaudar fons per a l'investigació i la recerca sobre aquesta malaltia que ens afecta a tots.

Aquest curs com no podem efectuar l'esmorzar solidari en el context de la pandèmia, el divendres 18 de desembre l'alumnat podrà dipositar 1 euro i a més de ser solidaris participaran en el sorteig d'un altaveu sense fil i uns auriculars.

Us animem a participar i aportar el vostre granet de sorra solidari!

Aquesta Marató toca a tothom.

Dibuixos dels alumnes d'Educació visual i Plàstica de 3r d'ESO per a La Marató on practiquen el retrat i a més dissenyen mascaretes per a conscienciar sobre el seu ús.