25 N Dia Internacional per a l’Eliminació de la Violència Envers les Dones

25Novembre, 2020
25 N Dia Internacional per a l’Eliminació de la Violència Envers les Dones

Des del Ramon Berenguer IV ens sumem a la iniciativa del Departament d'Educació amb la lectura del  #Manifest25N2020 contra la violència envers les dones i guardarem un minut de silenci per les víctimes de la violència masclista a les 12 h.

Al nostre institut hem dut a terme actuacions  amb la finalitat de promoure un canvi d’actituds, creences i comportaments per part de tota la comunitat educativa prevenint i a abordant les violències masclistes.

La comissió de coeducació ha preparat unes activitats per a treballar a totes les tutories amb els vídeos realitzats per l'alumnat de Comunicació Audiovisual de 1r de Batxillerat d'Arts per a la campanya en contra de la discriminació de gènere amb la col.laboració de Serveis Socials Amposta.

Entre totes les activitats per a fomentar la coeducació al centre, podeu veure exposat al hall de l'institut un mural amb el manifest del 25N i els collages denunciant les desigualtats de gènere de l'alumnat d' Educació Visual i Plàstica de 2n d'ESO, els cartells d'Educació Visual i Plàstica de 4t d´ESO i els retrats de dones artistes realitzats per l'alumnat de Tècniques d'Expressió Graficoplàstica de 1r de Batxillerat d'Arts.

Us animem a difondre les fotos o vídeos de les vostres actuacions a les xarxes socials amb l'etiqueta

#Manifest25N2020 #lesescoleslliuresdeviolències #programacoeducat #desemmascarem

i menció a @xtec