El programa "Fem dansa" apropa les arts en moviment al nostre alumnat

17Octubre, 2020
El programa "Fem dansa" apropa les arts en moviment al nostre alumnat

Els passats dies 13, 14 i 15 d'octubre, l'alumnat de 3r i 4rt d'ESO del nostre centre va poder gaudir d'uns tallers de danses urbanes (Hip-hop, Popping, Locking, etc.). Aquesta iniciativa ha estat possible gràcies al programa FEM DANSA, impulsat per la Regidoria de Cultura de l’Ajuntament d'Amposta i la seva titular, Inés Martí, en el marc del Pla Integral de la Dansa de la Generalitat de Catalunya. Un dels objectius del programa és difondre i apropar la dansa a l'alumnat de secundària.

Aquests tallers, totalment pràctics i d'una hora de durada, es van dur a terme en horari d'educació física i van ser impartits per Guille Vidal-Ribas i Miriam Valero, dos reconeguts coreògrafs professionals en aquest àmbit de les danses urbanes.

La valoració que en fem des del centre i, especialment per part de l'alumnat participant, és molt positiva, tot esperant poder donar-li continuïtat i repetir l'experiència en futurs cursos.