I Premis de Recerca Paco Sorolla

2Juliol, 2020
I Premis de Recerca Paco Sorolla

El dilluns dia 29 de juny es va fer entrega del I Premi Paco Sorolla a la sala d'actes de l'Institut Dertosa. El nou premi, que reconeix els millors treballs de recerca, va ser un bonic homenatge al desaparegut professor Paco Sorolla, que va exercir durant molts anys a l'Institut Dertosa, amb la col·laboració de l'Ajuntament de Tortosa i el Mercat Municipal.

L'objectiu d'aquesta convocatòria és la concessió de dos premis en dues modalitats: humanística-social-artística i científica-tecnològica i un premi al millor cartell.

La nostra alumna Ona Esquerré va rebre el premi en la modalitat humanística-social-artística amb el seu treball de recerca Els contes com a eina pedagògica contra l'assetjament escolar on va escriure i il·lustrar el conte No callis mai, Emma!, tutoritzat pel professor Francesc Escriche.

Enhorabona Ona!

Us deixem unes fotografies i l'enllaç dels premis Paco Sorolla del Canal 21