Premi Baldiri Alumnes 2019/2020

2Juliol, 2020
Premi Baldiri Alumnes 2019/2020

El COVID19 ens ha fet tancar teatres, sales de concert, exposicions, centres culturals…El COVID19 ha transformat les llars amb fills en escoles improvisades….Però la comunitat cultural i la comunitat educativa estan més vives que mai, amb molts projectes per endavant per anar de la mà. L'espectacle continua! I per això el dia 7 de juny es va celebrar  el lliurament dels Premis Baldiri Reixac i d'Educació en el Lleure, en directe diferit des del Teatre Lliure i amb el Roger de Gràcia com a presentador.

La nostra alumna Ona Esquerré va rebre el premi Baldiri Alumnes pel seu treball de recerca Els contes com a eina pedagògica contra l'assetjament escolar, tutoritzat pel professor del Departament de Visual i Plàstica, Francesc Escriche.

Podeu veure l'esdeveniment complet al youtube: