EL CONCURS “ L’ENIGMA MATEMÀTIC” JA TÉ ELS PRIMERS GUANYADORS

EL CONCURS “ L’ENIGMA MATEMÀTIC”  JA TÉ ELS PRIMERS GUANYADORS
27Gener, 2019
EL CONCURS “ L’ENIGMA MATEMÀTIC” JA TÉ ELS PRIMERS GUANYADORS

Laia Matamoros (2n ESO B),  Aleix Escrihuela  (4t ESO A)  i Pau Ventura (2n BAT C) van rebre de mans de la nostra directora el premi  del primer trimestre com a guanyadors del concurs “Enigma Matemàtic”,  en les categories de 1r i 2n cicle d’ESO i Batxillerat i Cicles Formatius .

Aquest concurs, amb un enigma cada mes pretén animar els alumnes a desenvolupar el pensament i raonament matemàtic des d’una visió lúdica i participativa. El concurs iniciat aquest curs ha tingut una acceptació molt gran entre els alumnes del centre, amb una participació que ha superat les 600 respostes.

El concurs es fa via web del centre (https://www.iesramonberenguer.org/enigma-matematic.php), amb l’eina  Google Forms, i cada trimestre es faran públics els guanyadors de cada categoria.

El premi ha consistit en una calculadora científica Casio, valorada en uns 30 €.