Exposició "Què ens diuen els paisatges?"

19Gener, 2024
Exposició "Què ens diuen els paisatges?"

Us convidem a visitar l'exposició "Què ens diuen els paisatges?", on podreu veure les produccions de l'alumnat de 3r d'ESO A, B i C sorgides a partir del treball d'una situació d'aprenentatge relacionada amb el modelatge del relleu des d'una vessant creativa.

Els grups han treballat en equips cooperatius per fer la recerca de la informació sobre quins són els agents geològics externs que modelen el paisatge, els processos que hi actuen i els tipus de formacions geològiques que generen, amb l'objectiu de dissenyar un paisatge imaginari que mostri el resultat de la seva interacció.

Enhorabona a l'alumnat per la feina feta!