Clàudia Marco Vidal és guardonada amb el Premi de Recerca Ciutat d'Amposta a la Gala d'Educació 2023

13Desembre, 2023

La Gala de l’Educació del 2023, celebrada el 7 de desembre en el marc de la Fira de Mostres d’Amposta, va ser l’anunci del treball guanyador al Premi de Recerca al Batxillerat que enguany va recaure en l’alumna de l’Institut Ramon Berenguer IV Clàudia Marco Vidal pel seu treball "La clofolla de l’arròs en forma d’aplicador" tutoritzada per la professora Núria Àrias.

La jornada va començar amb una conferència de la jove dissenyadora Lara Serrano qui va portar els seus dissenys amb la marca Laretta a la 080 Fashion Week de Barcelona. Serrano va fer una xerrada molt inspiradora on, a través de la seva pròpia experiència personal i professional, va empoderar els i les joves presents a seguir els seus somnis. La jove dissenyadora va fer un recorregut des dels seus primers anys d’estudiant a l'escola Sagrat Cor i a l'Institut Ramon Berenguer IV, fins quan, després d’acabar estudis d’economia i mentre treballava a una multinacional a Barcelona va decidir fer un canvi de rumb a la seva vida i formar-se en el disseny de moda, la seva gran passió.

En la categoria expedients amb més matrícules d’honor en un grau universitari es va reconèixer l’estudiant del Grau en Direcció d’empreses, Christian Llobat Galiana, exalumne de l'Institut Ramon Berenguer IV.

Teniu més informació a l'enllaç.