1. COM HA D’ARRIBAR AL CENTRE?
  • Amb la bateria carregada.

2. AL CENTRE
  • L’ordinador és una eina de treball i la seva funció ha de ser acadèmica.
  • S’han de seguir les indicacions del professorat sobre el seu ús.
  • Tothom té dret a preservar l’ús de la seva imatge. Per aquest motiu la webcam només s’ha d’utilitzar quan ho demana el professorat.
  • Mai s’ha de fotografiar a altres persones del centre, ni gravar la seva veu.
  • Els llocs destinats per a l’ús dels portàtils són les classes i la biblioteca. No es poden utilitzar els portàtils a altres dependències com passadissos, menjador, patis, etc.
  • A les aules de primer cicle, quan l’aula quedi buida, els ordinadors poden quedar-se tancats a l’armari habilitat i es tancarà la porta de la classe.

3. GESTIÓ I MANTENIMENT
  • Per al seu manteniment, es recomana disposar d’un ratolí i una funda per protegir el portàtil de cops.
  • Acompanyant el portàtil s’han de portar auriculars.
  • L’ordinador és responsabilitat de cada alumne/a, per tant ha de prendre les mesures necessàries per evitar-ne el furt, les avaries i els accidents.
  • L’alumnat serà el responsable de les avaries que pugui causar en els ordinadors d’altres persones i en el propi, en el cas que sigui de préstec.
  • L’única persona usuària autoritzada de l’ordinador és l’alumne/a.
  • La contrasenya ha de ser secreta i no es pot compartir amb la resta d’alumnat.
  • Fer ús de programari que no sigui l’incorporat de fàbrica suposa perdre la garantia.
  • Una instal·lació excessiva de programes pot provocar l’alentiment del funcionament de l’ordinador. En el cas que hi hagi problemes es procedirà a la restauració del sistema operatiu, retornant a la seva configuració d’inici.
  • Tots els documents es guardaran organitzats per carpetes de matèries a la unitat D. Es recomana fer periòdicament còpies de seguretat al llapis de memòria.