ENDINSANT-NOS EN EL MÓN DE L'ODONTOLOGIA

4Abril, 2019
ENDINSANT-NOS EN EL MÓN DE L'ODONTOLOGIA

Durant el mes de març i abril, els alumnes d’higiene bucodental, han pogut endinsar-se una mica més en el món de l’odontologia.

Han pogut participar en diferents xerrades que ens han vingut a oferir a l’escola diferents marques de productes dentals, per tal que els alumnes comencin a conèixer quins són aquests productes i que és el millor que poden aconsellar als seus futurs pacients.

Les temàtiques són molt interessants i els servirà per poder consolidar la formació teòrica que estan rebent a l’escola.

Aquestes xerrades i tallers han estat dutes a terme per la marca Colgate, i el tema tractat ha estat la prevenció oral y la hipersensibilitat