Tornen els divendres de les Experiències Universitàries

2Abril, 2019
Tornen els divendres de les Experiències Universitàries

Els divendres de gener i de febrer de l'Institut Ramon Berenguer IV són els divendres de les experiències universitàries. Hem arribat a la 3a edició d'aquest projecte en què exalumnes que estan cursant 2n de grau universitari ens visiten per explicar al nostre alumnat de Batxillerat les seves vivències i experiències a la Universitat. El projecte té com a objectiu apropar l'alumnat de Batxillerat al dia a dia de la vida universitària.

Són alumnes dels diferents àmbits del saber: científic, tecnològic, artístic, pedagògic, jurídic, econòmic, ... L'activitat, consolidada en el Projecte Educatiu de l'Institut Ramon Berenguer IV, s'enquadra en el marc del Pla d'Acció Tutorial de Batxillerat dins de l'àmbit d'orientació.

L'alumnat de l'Institut valora de manera molt satisfactòria aquest espai de debat, on els universitaris i universitàries prenen la veu amb relats i anècdotes, destacant-ne els valors de l'esforç, la responsabilitat, l'autonomia, i el compromís amb els objectius propis i personals.

Us adjuntem unes fotografies de les experiències.