Informació vaga 8 de març

11Març, 2019
Informació vaga 8 de març

Us informem que les organitzacions sindicals IAC, I-CSC, CGT, CNT, SUTSO, CO.BAS, AST, SINDI.CAT i Confederació Intersindical han comunicat una jornada de vaga general per al dia 8 de març de 2019, de 00.00 a 24.00 hores.

Us comuniquem també que, avui, des del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies ens han comunicat una convocatòria de vaga general educativa presentada per la Federació d’Educació de CCOO per al dia 8 de març de 2019 de 00.00 hores a 24.00 hores,  la qual afecta a tot el personal docent i no docent de totes les administracions educatives i de tots els nivells educatius, a tot el personal docent i no docent de l'ensenyament privat concertat i reglat no concertat, i de l'ensenyament privat no reglat.

Pel que fa als serveis mínims, seguim la norma que regula l’ordre del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies publicada, tant en el Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya com en la seva pàgina d’internet, per la qual es garanteixen els serveis essencials i es determinen els serveis mínims.

Per aquest motiu el centre adoptarem les mesures organitzatives en funció de la previsió d’incidència de la vaga en el centre.

El Sindicat d'Estudiants ha cridat els estudiants a una vaga general feministaA partir de 3r d'ESO, les decisions col·lectives de l'alumnat, de no assistència a classe per motius de vaga convocada de forma legal pels sindicats i comunicada amb 48 hores d'antelació a la direcció del centre, quan es disposi de l'autorització del pare, mare o persona tutora legal, no es considerarà falta d'assistència (Article 24 del DECRET 102/2010, de 3 d'agost, d'autonomia de centres). Text inclós a les NOFC (2.2. De l'alumnat; 2.2.1. Del control de l'assistència a classe). Recordeu que aquesta mesura només la contempla la normativa a partir de 3r d'ESO. L'alumnat de 1r i de 2n d'ESO han d'assistir a classe.

Si voleu informar-vos, consulteu l'enllaç http://www.sindicatdestudiants.net/