JÚLIA BARBERÀ TENA GUARDONADA AMB EL PREMI TREBALL DE RECERCA CIUTAT D'AMPOSTA

11Juliol, 2018
JÚLIA BARBERÀ TENA GUARDONADA AMB EL PREMI TREBALL DE RECERCA CIUTAT D'AMPOSTA

Júlia Barberà Tena va guanyar el Premi de Recerca de Batxillerat Ciutat d’Amposta amb el treball « Escolarització d’un infant al·lèrgic alimentari a Terres de l’Ebre “. El treball ha estat dirigit pel professor de filosofia Lluís Montull.

L’estudi demostra que el fet de tenir una al·lèrgia alimentària afecta al desenvolupament de l’infant en l’àmbit  educatiu i que hi ha mancances en el nostre sistema educatiu que dificulta la no exclusió d’aquest alumnat dins un centre educatiu de primària. El treball proposa una programació d’unitat didàctica competencial per tractar les al·lèrgies alimentàries a l’aula.

L’acte de lliurament del premi va tenir lloc el dimecres 27 de juny, a les 20h, a la sala de plens de l’Ajuntament d’Amposta. Enhorabona als dos!