Escriptors a les aules: Pilar Garriga conversa sobre la seva obra "Un estiu al Priorat".

19Abril, 2018

Per quart any consecutiu l'escriptora Pilar Garriga ha visitat el nostre centre per fer una xerrada sobre la seva novel·la Un estiu al Priorat. Aquesta obra l’han llegit i treballat els alumnes de segon d'ESO de l'institut durant el segon trimestre.

Amb el seu característic to desimbolt i proper, ha explicat la seva experiència com a traductora, escriptora i amant de la natura.

Els seus vídeos sobre els orangutans de Borneo i els ximpanzés de Tacugama han despertat gran interès entre l'alumnat.

Com a curiositat ha vingut acompanyada d’un dels protagonistes de la novel·la, el Martí, recreat en format titella.

L’autora ha respost amb sol·licitud les preguntes i dubtes dels assistents. En acabar ha signat els exemplars dels alumnes.