V EDICIÓ DE LES JORNADES LITERÀRIES DE LLENGUA CASTELLANA I LITERATURA

V  EDICIÓ DE LES JORNADES LITERÀRIES DE LLENGUA CASTELLANA I LITERATURA
1Març, 2018
V EDICIÓ DE LES JORNADES LITERÀRIES DE LLENGUA CASTELLANA I LITERATURA

En el context de la V Edició de les Jornades de Llengua Castellana i Literatura, el dijous 22 de febrer vam tenir l'honor de comptar a l'Institut amb la presència d'Espido Freire. Aquesta escriptora, que manté un idili amb els llibres, la cultura i l'art, debutà a l'escena literària amb la novel·la "Irlanda", per la qual va ser guardonada amb el Premi Millepages. L'any 1999 la seva obra "Melocotones helados" la converteix amb la guanyadora més jove del prestigiós Premi Planeta.

L'alumnat de 1r d'ESO ha llegit una de les seves obres juvenils, "El chico de la flecha" editada per Anaya. Novel·la històrica ambientada a la Hispània Romana té com a escenari Emèrita Augusta.

En una tertúlia, de belles històries i llenguatge exquisit, l'alumnat li ha fet preguntes i ella els ha obsequiat amb un autògraf.