Orientació Universitària a càrrec de la Universitat Rovira i Virgili

1Desembre, 2017
Orientació Universitària a càrrec de la Universitat Rovira i Virgili

Professorat de la URV ha impartit a l'alumnat de Batxillerat una xerrada sobre la Universitat Rovira i Virgili (URV), una universitat jove i dinàmica al servei de les necessitats de la societat, oberta al món i alhora amb una estreta relació amb el teixit socioeconòmic del nostre entorn. El seu objectiu és oferir la millor formació perquè amb la motivació de l'alumnat i la seua experiència puguen crear el futur que l'alumnat desitja. D’un tracte personalitzat, metodologies d’aprenentatge innovadores i participatives, sempre amb un professorat de referència i una informació transversal.

Tenen més de 800 convenis internacionals per a realitzar estades acadèmiques en universitats de tot el món o tenir la primera experiència laboral a una empresa estrangera, i més de 400 estudiants d’arreu del món estudien a la URV.

La qualitat de les titulacions i del professorat ha estat reconguda per les agències de qualitat universitària (AQU i ANECA) d’acord amb els estàndards de l’Espai Europeu d’Educació Superior (EEES).

Les titulacions de grau que es poden obtenir són Ciències, Enginyeria i Arquitectura, Ciències de la salut, Arts i Humanitats, Ciències socials i jurídiques i per últim Graus en centres adscrits/vinculats.

L'alumnat pot accedir en línia a tots els materials de les assignatures, comunicar-se amb el professorat i amb companys de classe, compartir-hi treballs a través del Campus Virtual.

Hi ha 12 centres propis ubicats a diferents ciutats de les comarques de Tarragona. Les més importants estan situades a El Vendrell (Seu Baix Penedès), Tarragona (Campus Catalunya i Campus Sescelades), Vila-seca (Campus Vila-seca), Reus (Campus Bellisens) i Tortosa (Campus Terres de l’Ebre).